Довідка щодо роботи із зверненнями громадян (2023)

За І квартал 2023 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 134 звернень, в тому числі 91 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 69 вирішено позитивно, на 22 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІІ квартал 2023 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 93 звернень, в тому числі 80 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 68 вирішено позитивно, на 12 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІІІ квартал 2023 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 63 звернень, в тому числі 48 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 39 вирішено позитивно, на 9 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За IV квартал 2023 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 125 звернень, в тому числі 91 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 78 вирішено позитивно, на 13 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.


Довідка щодо роботи із зверненнями громадян (2022)

За І квартал 2022 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 154 звернень, в тому числі 115 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 93 вирішено позитивно, на 22 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІІ квартал 2022 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 105 звернень, в тому числі 85 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 69 вирішено позитивно, на 16 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІІІ квартал 2022 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 127 звернень, в тому числі 88 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 73 вирішено позитивно, на 15 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За IV квартал 2022 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 79 звернень, в тому числі 75 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 63 вирішено позитивно, на 13 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.


Довідка щодо роботи із зверненнями громадян (2021)

За І квартал 2021 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 83 звернень, в тому числі 88 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 58 вирішено позитивно, на 17 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІІ квартал 2021 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 73 звернень , в тому числі 45 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 51 вирішено позитивно, на 14 дано роз’яснення , інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»..

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІІІ квартал 2021 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 94 звернень , в тому числі 86 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 63 вирішено позитивно, на 23 дано роз’яснення , інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»..

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІV квартал 2021 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 87 звернень , в тому числі 83 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 69 вирішено позитивно, на 14 дано роз’яснення , інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»..

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.


За І квартал 2020 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 104 звернень, в тому числі 88 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 89 вирішено позитивно, на 13 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІІ квартал 2020 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 107 звернень. З них 73 вирішено позитивно, на 31 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІІІ квартал 2020 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 137 звернень З них 85 вирішено позитивно, на 45 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За IV квартал 2020 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 117 звернень З них 72 вирішено позитивно, на 38 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.


За І квартал 2019 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 207 звернень, в тому числі 176 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 169 вирішено позитивно, 9 відмовлено у задоволені, на 25 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІI квартал 2019 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 138 звернень, в тому числі 117 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 132 вирішено позитивно, 1 відмовлено у задоволені, на 3 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІII квартал 2019 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип'ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 149 зверненнь, в тому числі 110 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 104 вирішено позитивно, 1 відмовлено у задоволені, на 43 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян». .

Посадові особи БУВР Прип'яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За IVквартал 2019 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип'ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 219 звернень, в тому числі 156 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 167 вирішено позитивно, 3 відмовлено у задоволені, на 42 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип'яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.


За ІV квартал 2018 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 230 звернень, в тому числі 71 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 181 вирішено позитивно, 4 відмовлено у задоволені, на 26 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІІІ квартал 2018 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 264 звернень, в тому числі 82 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 192 вирішено позитивно, 6 відмовлено у задоволені, на 47 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІІ квартал 2018 року в обласне управління водних ресурсів та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 319 звернень, в тому числі 161 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 248 вирішено позитивно, 13 відмовлено у задоволені, на 41 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи облводресурсів та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За І квартал 2018 року в обласне управління водних ресурсів та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 318 звернень, в тому числі 157 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 265 вирішено позитивно, 6 відмовлено у задоволені, на 39 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи облводресурсів та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.