Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

За І квартал 2019 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 207 звернень, в тому числі 176 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 169 вирішено позитивно, 9 відмовлено у задоволені, на 25 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІV квартал 2018 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 230 звернень, в тому числі 71 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 181 вирішено позитивно, 4 відмовлено у задоволені, на 26 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІІІ квартал 2018 року в Басейнове управління водних ресурсів річки Прип`ять та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 264 звернень, в тому числі 82 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 192 вирішено позитивно, 6 відмовлено у задоволені, на 47 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи БУВР Прип`яті та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За ІІ квартал 2018 року в обласне управління водних ресурсів та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 319 звернень, в тому числі 161 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 248 вирішено позитивно, 13 відмовлено у задоволені, на 41 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи облводресурсів та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За І квартал 2018 року в обласне управління водних ресурсів та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 318 звернень, в тому числі 157 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 265 вирішено позитивно, 6 відмовлено у задоволені, на 39 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи облводресурсів та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.